پاورپوینت تکنولوژی اطلاعات در مدیریت خدمات وفروش

پاورپوینت تکنولوژی اطلاعات در مدیریت خدمات وفروش

پاورپوینت-تکنولوژی-اطلاعات-در-مدیریت-خدمات-وفروش

دانلود پاورپوینت با موضوع پاورپوینت تکنولوژی اطلاعات در مدیریت خدمات وفروش دارای 23 اسلاید و با فرمت .pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

 

تعداد اسلاید : 23 اسلاید

فرمت فایل: پاورپوینت .pptx و قابل ویرایش

آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

قسمتی از متن نمونه:

بازار یابی و تکنولوژی اطلاعات تکنولوژی اطلاعات در مدیریت خدمات وفروش نام استاد: دکتر سهیل سرمد سعیدی تهیه کننده: مجتبی اخلاق پسندی

مدیریت فروش
کار فروش: کار فروش در جایی انجام میشود که نیازهای مشتری از طریق عرضه یک محصول خاص بر آورده شود.عوامل دیگری در بازار یابی میباشد از قبیل آگاهی و میل به یک محصول که در ذهن مشتری میباشد.
چندین روش برای ایجاد چنین فروشی وجود دارد. از قبیل جلسات رودرو با یک نماینده فروش یا مکالمه با یک اپراتور تلفن برای فروش.
تغییر نقش عملکرد فروش: یکی از مهم ترین تغییرات فروش در دهه گذشته حرکت از تمرکز روی یک محصول به سمت تمرکز روی یک مشتری یا حساب بوده است ، که در نتیجه تغییرات شگرف در تفکر مدیران فروش و فروسندگان ایجاد کرده است.
مدیریت فروش
جدول تمرکز عملکرد فروشها:
تمرکزمحصول تمرکز مشتری
بازار یابی محصول بازار یابی منطقه ای برند
طرح تبلیغاتی ملی استرا ژی حساب محلی
تمرکز مقدار تمرکز سوئ آوری
فروش بالا با برد باری فروش از طریق برد باری
روابط فروش روایط فروش بر اساس اطلاعات
تمرکز روی یک برند تمرکز طبقه بندی
افزایش عاملهای فروش
ITتاثیر اساسی روی روشی داشته که عامل های فروش با آن کار میکنند،
تلفن های موبایل وپست صوتی مبنای آن است که فروشندگان در هر جا میتوانند همیشه در تماس با اداره مرکزی باشند.
کامپیوتر شخصی میتواند به اندازه یک کیف دستی باشد وبه راحتی حمل شود وموجب راحتی،تعداد زیادی از عاملان فروش سیار شده است.
فوایدی که که نرم افزار های لپ تاب ارائه میکنند
فروشندگان جدای از کار های روتین اداری، توانا سازی آنها برای صرف وقت بیشتر با مشتریان
ارائه بهتر خدمات مشتری چون فروشنده دسترسی فوری به اطلاعات از قبیل سطوح سهام با قیمت ها دارد ومیتواند بی درنگ تصمیم بگیرد.
ارائه کنترل روی فرایند کار فروش و اخذ اطلاعات که به مدیر این امکان را میدهد تا عملکرد فروشها را ارزیابی کند.
کمک به ایجاد فرصتهای فروش واداره آنها تا بخش بیشتری را تبدیل به فروش بنماید.
اتوماسیون نیروی فروش (SFA)salesforce automation
درحالیکه شرکت های FMCG شدیدا متکی به تبلیغات وآگهی برای
فروش محصولاتشان هستند، کالا های صنعتی به سبک متفاوتی بفروش میرسند. فروش شخصی با استفاده از از یک عامل فروش مستقیم موثرتر ازآگهی در موقعیت های کسب وکاراست وبر اساس آن سهم بیشتری از کل بودجه بازار یابی را دریافت میکند.
سودمندی نیروهای فروش برای مدیران موضوع مهمی است، چون
هزینه حفظ یکا نیروی فروش مستقیم زیاد است.
….

دانلود فایل

نوشته های مشابه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *