پاورپوینت هماهنگي و ارتباطات در سازمان

پاورپوینت هماهنگي و ارتباطات در سازمان

پاورپوینت-هماهنگي-و-ارتباطات-در-سازمان

دانلود پاورپوینت با موضوع هماهنگي و ارتباطات در سازمان،
در قالب ppt و در 49 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

هماهنگي و وظايف ستاد
هماهنگي و حيطه نظارت
هماهنگي و تشكيل كميته
هماهنگ كردن طرق اجراي عمليات
اصول هماهنگي
ارتباطات
موانع ارتباطات
انواع ارتباطات
ارتباطات عمودي
ارتباطات مستقيم
ارتباطات دوراني
اطلاعات
تعريف و مفهوم سيستم اطلاعات بيمارستاني (HIS)
اهداف سيستم اطلاعات بيمارستاني (HIS)
اهداف عمده سيستم اطلاعات بيمارستاني (HIS)
مزايايي سيستم اطلاعات بيمارستاني (HIS)
مزاياي كاربرد فن‌آوري اطلاعات در حوزه‌هاي سيستم بهداشتي و درماني
منابع


قسمتی از متن پاورپوینت:
سهولت هماهنگ كردن عمليات تا حد قابل توجهي به روابط مستقيم مديران سازمان با واحدهاي تابعه بستگي دارد.ولي اين موضوع كه مديريت با دامنه كمتر نتيجه اش بهتر از مديريت با دامنه بيشتر است ، درست نيست.براي نتيجه گيري درباره تعداد زير دستان متناسب با مديريت و سرپرستي كارساز متغيرهاي بسياري در موقعيت مديريتي وجود دارد …


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان ‘هماهنگي و ارتباطات در سازمان’ می باشد که در حجم 49 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که میتواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود فایل

نوشته های مشابه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *